niedziela, 12 października 2014

Z góry

Lubię mieć okazję fotografowania architektury z góry. To taka odmienna, bardziej oryginalna perspektywa, niedostępna dla wszystkich. Wczoraj nadarzyła się przypadkowa okazja. Fotografując poniższe dwie kamienice u zbiegu ul. Sobieskiego i Malczewskiego, zauważyłem w  o t w a r t y m oknie klatki schodowej, stojącego obok bloku, dwóch mężczyzn. A że w tamtejszych blokach to rzadkość (okna z klatek są uchylane, aparatu nie wystawisz - można fotografować tylko przez szybę lub z czyjegoś mieszkania), postanowiłem dostać się do środka i sfotografować z takiego okna poniższe stare kamienice. Pokonałem domofony, windę i uchwyciłem kilka kadrów. Poniżej jeden z nich. W ogóle postanowiłem przyjrzeć się bliżej tym kamienicom, ale więcej w następnych postach.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...