wtorek, 21 października 2014

Trzy plany

Na pierwszym planie: Park im. J. Kuronia koło DMiTu, na drugim - podwórko KG Policji, a na trzecim - reszta Zabrza (dominuje wieża ciśnień Szpitala Klinicznego i szczyt jego głównego budynku, pomiędzy nimi komin EC Zabrze, a na krawędziach wieże kościołów Lutra i św. Anny.

Przy okazji jestem ciekaw jestem, co to za źródło mocnego światła po prawej stronie dachu szpitala i co to za szyb (?), znajdujący się tuż po lewej tego samego dachu (drugie zdjęcie).




2 komentarze :

  1. Ten szyb to raczej Piec z Huty Pokój na Rudzie :) a światło, to pewnie z EC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś megaekspertem! Przeprowadziłem linię od miejsca fotografowania do tego pieca i idealnie pasuje.
      Choć znowu dałem ciała, bo to charakterystyczna instalacja przemysłowa na Górnym Śląsku. Ale też nie myślałem, że tak wysoka może być.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...