wtorek, 31 marca 2015

Cap go z drugiej strony!

Po ostatnim poście, dotyczącym Gwidona, dostałem informację na facebooku, że któryś z bloków przy ul. Ślęczka posiada jednak widok w kierunku szybu. Niestety, nie pamiętałem, który to był, a będąc już w samochodzie, nie miałem jak sprawdzić. Ale zauważyłem, że przecież wysoki blok przy skrzyżowaniu Ślęczka i Klonowej, który już wcześniej fotografowałem z ul. de Gaulle'a, posiada okna klatkowe (z balkonikami!), skierowane w kierunku ul. 3 Maja. Bardzo mi to odpowiadało, bo sugerowało podgląd na szyb. I rzeczywiście! Udało się go capnąć inaczej, a przy okazji załapała się ściana MOSiRu, DTŚka, kościół w Pawłowie i nawet załapała się KWK "Bielszowice". 

To zdjęcie zapowiada więcej widoków z tego bloku.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...