poniedziałek, 2 lutego 2015

Jak zamek

Akurat takie miałem skojarzenie, gdy zobaczyłem ten widok, przechadzając się w okolicach Placu Warszawskiego. Jest to oczywiście budynek SP nr 36 widziany od tyłu wraz z kamienicami znajdującymi się przy wspomnianym placu. Mamy gotyk, czerwoną cegłę, wieżyczkę, kawał muru, zatem od razu przed oczami stanął mi zamek. Jeszcze niedawno ten widok nie byłby możliwy, ponieważ na pierwszym planie stały kamienice, wyburzone chyba w 2012 lub 2013. Zdjęcie robiłem z okien tej kamienicy, do której wszedłem dzięki uprzejmości sympatycznej jej mieszkanki, która chciał mnie również zaprosić na swój balkon (że też ona się mnie nie bała?); za to ja się bałem (eee, w sensie: nie czułem potrzeby skorzystania z jej balkonu). Ale już dołu zobaczyłem, że miałbym z niego dodatkowy widok na ul. Wandy. No trudno - może innym razem.


10 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Świetny to jest widok! Architektura! Pora dnia!
      A zdjęcie to tylko rejestracja tego, co widać.

      No dobra, z mojej strony musiałem się postarać, żeby wejść do tej klatki :o)

      Usuń
  2. :) ja ogladajac Twoje zdjecia, zawsze sie zastanawiam, jak tys tam Panie sie "wdrapal", "wszedl", "dostal".
    Moze kiedys napiszesz wiecej o tym. Trudne takie negocjacje z mieszkancami? Dzis ludzie sa nieufni i wystraszeni
    Swoja droga... pewnie Ci dobrze z oczu patrzy ze wszedzie mozesz sie dostac heheh


    pozdrwiam cieplo z zimnej Skandynawii
    (byla Zabrzanka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, czasami trochę zachodu jest, ale nie jest to jakaś strasznie ciekawa opowieśc. Napisz na mojego mejla, to Ci wyślę skan z gazety, to poczytasz o tym :O)

      Pozdrawiam również!

      Usuń
    2. chetnie poczytam tyle ze ten adres ktory ja widze na twojej stronce: rafal.bigda_ a t _wp.pl
      jest nieprawidlowy :(
      wiec jak sie mam skontaktowac? :)

      pozdrowki

      Usuń
    3. Sylwia, rozumiem, że "_at_" zamieniasz na "@", tak?

      Usuń
    4. W sensie: w adresie nie ma podkreślników. Jest imie i nazwisko bez polskich liter oddzielone kropką, małpa i wp.pl. Wsio.

      Usuń
    5. A co ty tak szyfrujesz sie? :) Nie wiedzialam ze tak mam to czytac :P
      DZieki za podpowiedz, no to juz mkne by poslac ci maila :)

      pozdrowki

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...