środa, 28 stycznia 2015

Szeroko

Czyli widoki ogólne z galeriowca (pierwsze) i okna budynku przy ul. Powstańców Śl., niemal naprzeciwko galeriowca. Do tego drugiego budynku ciężko było się dostać. Na 8 lokatorów, 6 nie miało zaufania, jednego nie było, dopiero ostatni mnie wpuścił. I tyle się człowiek namęczył i... nie zrobiłem żadnego zdjęcia, bo widoki były nieciekawe. Spróbowałem zatem uderzyć w dalsze skrajne klatki, tuż przy ul. Piastowskiej, z nadzieją uchwycenia Zandki. Tam było trudniej, bo aby dostać się do domofonu konieczne było sforsowania bramki podwórkowej - też na domofon. Ale po zadzwonieniu do 3 lokatorów, czwarty mnie wpuścił (mówię, że jestem fotografem i czy mógłbym zrobić zdjęcie z klatki schodowej). I tam widoki też mało ciekawe, ale ciekawsze, niż w pierwszej klatce. Uchwyciłem podwórzec z parkingiem za UM, blisko targu kwiatowego przy Średniej. Widok może nie powala, ale zawsze chciałem mieć tę glazurę budynku (dawnego?) UM na zdjęciu.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...