poniedziałek, 22 grudnia 2014

Błyszczące kolorowe kostki

Tak mi się jakoś właśnie skojarzyły blokowiska widziane z dwóch bloków przy ul. Łanowej i Nad Kanałem. Nasze blokowiska po aplikacji ociepleń elewacji, gdy się tak przypatrzyć z daleka, wyglądają dosyć kolorowo. Plus te jarzące się okna różnych kolorów. Na pierwszym zdjęciu widać bloki przy ul. Nad Kanałem (I plan) oraz os. Kotarbińskiego (II plan). Na drugim zdjęciu to ostatnie z wymienionych osiedli już nieco bliżej. Zaciekawiła mnie tam boczna uliczka ul. Grunwaldzkiej z garażami, oświetlona światłem o zielonym odcieniu - dosyć malowniczy i tajemniczy widok.Drugie zdjęcie musiałem ściąć ze względu na dużą ciemną plamę łąki nad Bytomką, która zaburzała kompozycję.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...