niedziela, 19 stycznia 2014

Z drugiego piętra

Byłem wczoraj w Biskupicach. Nie mogłem sobie odpuścić niemal całodniowej mgły, dlatego wygospodarowałem sobie wczoraj, wyjątkowo po południu, całkiem owocną popołudniową godzinę w Biskupicach. Tym razem w czerni i bieli - trochę zatęskniłem do tej formy ekspresji, a i pogoda, i atmosfera Biskupic bardziej mi w odcieniach szarości pasowały.

Poniżej kamienica przy ul. Bytomskiej, jedna z dwóch bliźniaczych. Zdjęcie zrobione właśnie z niej, z okna drugiego piętra, z widokiem na drugą. Przy okazji ciąłem sobie krótką pogawędkę z jej mieszkańcem, który mył właśnie okna na klatce schodowej. Dowiedziałem się od niego, że podwórko niedawno właśnie wyłożono kostka brukową, a podczas rozkopywania terenu w ziemi natrafiono na stare metalowe tablice z nazwiskami właściciela(i) tych kamienic. Podobno tablice zabrali robotnicy. Czy trafiły do ich domów, czy do władz miasta? Nie wiadomo.


2 komentarze :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...