czwartek, 12 lutego 2015

Nie zauważyłem

Cieszę się, że jest zima, ponieważ latem taki widok nie byłby możliwy, a to głównie przez liście drzew, które kompletnie przesłaniałyby widoczną poniżej zabudowę równoległych do siebie ulic Pułaskiego, Szczęść Boże i Krasińskiego. Zdjęcie robiłem z bloku przy ul. Kowalskiej, w którym będąc wcześniej nie zauważyłem, że posiada on dwustronnie wychodzące okna (balkony) klatkowe: nie tylko na północ, ale również na południe Zabrza. Wczoraj zatem wykorzystałem tę opcję i złapałem kilka ujęć, które w następnych postach.


5 komentarzy :

  1. przy nocnych kadrach zima jak najbardziej na+...:) ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz, co to za gmach z wieżyczką na dachu? No bo nie ratusz. :D I złapany patrol policji! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z wieżyczką to szpitalny przecież! :o)
      Nie, to karetka.

      Usuń
    2. Jak tam karetka, sprinter katowickiej OPP! ;-)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...