wtorek, 18 listopada 2014

Szerokie szkło

Tym razem zabrałem ze sobą obiektyw szerokokątny. Narzekałem ostatnio, że nie łapię z góry tego, co widzę bliżej, a tylko odległe krajobrazy Zabrza. Tym razem złapałem nieco tego, co było tuż "pod nogami". Jak można było się domyślić po poprzednim poście, tym razem odwiedziłem bloki przy ul. Kowalskiej/Barbary. Niestety, tylko klatki w pierwszym ich rzędzie (te bliżej Goethego) nadawały się do fotografowania; te w drugim rzędzie miały głęboko osadzone okna klatek, bez szans na rozleglejszy widok, poza tym znajdowała się tam wspominana już kiedyś siatka. Dziś dwa "szerokie" widoki, skrojone do kwadratu (pozbawione po prostu nieciekawego nieba). Oczywiście uchwyciłem tez kilka poziomych na dłuższej ogniskowej, ale to w następnych postach. Zdjęcia przedstawiają kolejno: widok na ul. Wajdy, Wolności i Al. Korfantego oraz na Wolności w kierunku kamilianów.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...