piątek, 7 marca 2014

Bardzo ciekawa kamienica

Kilkukrotnie koło niej przechodziłem i miałem zamiar zrobić jej zdjęcie, ale przeważnie nie miałem wtedy aparatu, a później zapominałem tam wrócić. Tym razem się udało, choć wieczorem, a zamiar miałem dzienny. Asymetryczna secesyjna kamienica wygląda jak ogromna lokomotywa lub maszyna parowa z dużymi kominami. Do tego z każdej strony prezentuje się ciekawie i za każdym razem inaczej. A znajduje się ona w niedaleko samego centrum Zabrza. Na razie nie zdradzę, gdzie. A może ktoś wie? W następnych postach kolejne wieczorne zdjęcia.


5 komentarzy :

  1. Pierwsze skojarzenie miałem okolicą ulicy Wolności na wysokości Temedu, ale to chyba nie to... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, Temed w sumie niedaleko, zatem może i trafiłeś, o ile mówisz o tym samym miejscu :O)

      Usuń
  2. Zwróć uwagę na zamurowane od strony podwórka wejścia (dla służby jak mi jeden z mieszkańców mówił).:) widać jeszcze po prawej i lewej stronie ślady po niej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że to juz pod wieczór, jednak zdjęcie wyszło bardzo dobre. Tak sie zastanawiałam, ale nie wiem, gdzie to. Widać jednak, że to bardzo ładna willa. Szkoda, że teraz tak zaniedbana - przynajmniej tak wygląda z zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, już zdradzę, bo i tak się wydało - blisko byłych zabrzańskich browarów, ul. Broniewskiego.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...