wtorek, 11 czerwca 2013

750/770

Przy wjeździe do Biskupic od strony ul. Bytomskiej na ścianie jednej z pierwszych kamienic, tuż przy torach tramwajowych, podczas jazdy do pracy od lat witał mnie co rano całkiem fajny mural, nawiązujący do 750-lecia tej dzielnicy Zabrza. Zawsze miałem go ochotę sfotografować, ale powtarzałem sobie, że jeszcze jest czas, bo nie to światło itp. W ostatnich tygodniach mural zakryto, zamalowano i pojawił się nowy. Świeży, czyściutki i nowoczesny. Całkiem fajny, choć szkoda mi tamtego starego, z herbem Biskupic, bardziej kolorowego. Cieszę się tylko, że ideę muralu "powitalnego" zachowano. Do tego jasna żółć nowego istotnie łatwa jest do zauważenia dla wjeżdżających do Biskupic. Więc już go uwieczniłem. W pełnym słońcu, a co!
(Kolorowe zdjęcie poniżej pochodzi z bloga Kocham Biskupice).



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...