poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Zawsze chciałem

To podwórko w Rudzie Śląskiej przy ul. Staszica zawsze mi się podobało. Podobał mi się ten wieloplanowy widok: chlewiki, budynki osiedla, a z tyłu górujący nad wszystkim blok. Dlatego od dawna chciałem uwiecznić ten widok na fotografii. Wczoraj mi się udało i oczywiście po raz kolejny okazało się, że niestety przy lustrzance małoobrazkowej nigdy nie może się udać złapanie rzeczywistego obrazu tak, jak go widać (aparat i jego obiektyw nie ma tego samego pola widzenia, co ludzkie oko). Jak na razie to zadanie spełniają tylko aparaty wielkoformatowe lub próba cyfrowego klejenia obrazów z obiektywu tilt-shift. No ale na razie z poniższego widoku jestem zadowolony. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...