wtorek, 4 kwietnia 2017

Prawie sielsko

Skrzyżowanie ul. Matejki i Rostka.


7 komentarzy :

  1. Nie mam pojęcia, gdzie to jest, ale jestem pod wrażeniem pana zdjęć. I mam pytanie (poważnie): czy nie dostał pan kiedyś w trakcie chodzenia wieczorem/nocą w celu zrobienia tych zdjęć? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję, miło mi. Ulicę podałem, więc łatwo znaleźć.
      O dziwo, nigdy nie spotkało mnie nic niemiłego, żadnych zaczepek itp. Co najwyżej pytania, co to, po co, na co? Czy może jestem z gazety, z urzędu itp. Choć nie powiem, czasem ciary po plerach idą ;o)

      Usuń
    2. Moja okolica. Mieszkam naprzeciw tego kanciaka przy Rejtana. Szkoda, ze na Pana nie trafiłam, lubię Pana zdjęcia. Nawet ostatnio chciałam pisać, czy jest możliwość dostania pełnowymiarowego jpg któregoś ze zdjęć, chciałam sobie powiesić na ścianie. :)

      Usuń
    3. Hahaha serio? Jakby była kawa i ciacho, to możemy się dogadać ;o)

      Usuń
    4. Serio, serio! Dobra, to ja się będę odzywać gdzieś na facebooku, a jak już upiekę ciasto, to jakoś dobijemy targu! ;-)

      Usuń
  2. Mieszkałam prawie 30 lat w tej okolicy i dopiero dzisiaj się dowiedziałam, że ul. J. Matejki przecina 3 go Maja i krzyżuje się z Rostka!!!
    Piękne foty, jako była Zabrzanka jestem pod mega wrażeniem!
    Dziękuję za wspaniały powrót do dzieciństwa.
    A gdyby tak zrobić fotę ze Ślęczka 11 - byłabym wzruszona.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miły komentarz :o)
      Jak dotrę na tego Ślęczka, to na pewno się coś pojawi.
      Pozdrawiam!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...