poniedziałek, 22 października 2012

A po kiego ci statyw? / Why do carry a tripod?

Takie pytanie sobie zadałem, gdy zdecydowałem się dziś nagle wyjść na krótki fotospacer, widząc nadciągającą nad Zabrze popołudniową mgłę. Byłem nieco zmęczony po pracy, więc spacer miał być krótki i nie chciałem dodatkowo się obciążać i zajmować rąk statywem. Klimatyczny mglisty wieczór to fajny temat dla fotografii, ale brak statywu musiałem nadrabiać wysokim ISO, co w sumie dało ciekawy efekt pewnej niedoskonałości. Więcej zdjęć wkrótce.
--------------------------------------
It was the question I asked myslef, when I suddenly decided to go out today for a shor photowalk, noticing mist approaching over Zabrze on the afternoon. I was a bit tired after work, so the walk supposed to be a short one and I didn't want to carry a tripod to have my hands free. Atmospheric misty late afternoon is nice subject for photography, but lack of tripod had to be made up for high ISO, what eventually gave interesting effect of some imperfection. More photos soon.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...