piątek, 22 stycznia 2016

Zabrze jak Salem

Znowu nadużywam skojarzeń, ale odkąd zobaczyłem ten okazały dom stojący pośród drzew nieco na uboczu biskupickich domostw przy ul. Bytomskiej, od razu skojarzył mi się z zabudową amerykańskiego Salem, kojarzonego z czarownicami. Niestandardowa bryła budynku oraz ponura lokalizacja naprawdę mogą kojarzyć się z miejscami kojarzonymi z horrorami. Na szczęście podwórko rozświetlała dosyć intensywna latarnia umieszczona na budynku, co pozwoliło mi uchwycić nieco detali ukrytych w ciemnościach. Niestety długi obiektyw zmusił mnie do fotografowania z chodnika, przez co nie uniknąłem gałęzi na pierwszym planie. Jednak nie burza one chyba klimatu tego niezwykłego budynku.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...